Francoise.reismee.nl

Paradijs

Reacties

Reacties

Nellie

Ik treed in herhaling: wat een geweldig mooie reis maak je. Dank je voor je berslag en schitterende foto's . Iedereen is jaloers op je. Geniet verder. Veel plezier. Liefs

Ellen

Weer heb ik genoten van je reisverslag. Wat een prachtige reis. Inmiddels begin ik de kriebels ook weer te voelen en voel ik plannen opborrelen. Geniet van al het moois dat je nog zult zien en beleven. Ik blijf je volgen!

Marianne van den Berg

Hoi
Het blijkt dat je moed om deze reis te gaan maken beloond wordt Zoveel unieks als jij te zien krijgt. ~Leuk om mee te leven
Groetjes en veilige terugkeer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!